BUSINESS OPPORTUNITIES

By Scenario & Strategy

VOORWATWORKSHOPS

Dresscode®


Doel:
Naast het authentieke verhaal achter uw bedrijf, merk, en/of product is het belangrijk helder te krijgen hoe u uw merk of product positioneert. De workshop Dresscode®  wordt ingezet om de belangrijkste strategische uitgangspunten van het merk helder te krijgen.

Invulling:
Tijdens de workshop wordt samen met u:
  • de kernpropositie geformuleerd
  • de positionering van het merk t.o.v. de concurrentie bepaald
  • de merkpersoonlijkheid ontwikkeld
  • de shifts in de communicatie benoemd
Dit doen we met behulp van de Dresscode®, een door B/Twentynine ontwikkeld merkenmodel, en het Brand Personality model van professor Jennifer Aaker.

Duur:
Traject (voorbereiding & uitwerking) incl. 0,5 dag workshop

Resultaat:
Het resultaat van de workshop is een omschrijving van de expliciete strategische uitgangspunten van het merk met behulp van de gebruikte modellen. Deze omschrijving is een leidraad voor volgende stappen die genomen kunnen worden, zoals het ontwikkelen van een brand identity, een communicatieconcept of de formulering van design guidelines.

Voor meer informatie kunt u hier contact met ons opnemen.